Hur ökar ni omsättningen och lönsamheten samtidigt som ni fortsätter vara en attraktiv arbetsgivare?
Hur lyckas du som chef eller ansvarig införa rätt förbättringar som verkligen fäster i verksamheten? Förbättringar som förankras hos dina medarbetare, där teamet känner ansvarstagande, ägarskap och aktivt bidrar till att förbättra?
Kanske har ni nyss gjort en rejäl satsning, genomfört en utbildning, köpt ett nytt system eller försökt något annat men är tillbaka i gamla hjulspår? Det fäster inte!

